Ο τομέας ψηφιακού μετασχηματισμού βρίσκεται σήμερα στην κορυφή των επενδύσεων διεθνώς, καθώς τα επενδυτικά κεφάλαια στον τομέα αυτό αυξάνονται κατά 20% το χρόνο με τις εκτιμήσεις να κάνουν λόγο ότι θα ανέλθουν σε 3,6 τρισ. ευρώ το 2026.
Τον πρωταγωνιστικό αυτό ρόλο της στρατηγικής προς τον δρόμο του ψηφιακού μετασχηματισμού, στο επιχειρείν αλλά και γενικότερα σε επίπεδο οργανισμών και κρατών, ανέδειξε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ελληνικού πολυεθνικού ομίλου G.P.A Ecosystem of Companies, Αναστάσιος Σπανίδης σε συζήτηση που είχε με το Παύλo Ευθυμίου, γενικό διευθυντή της Ελληνικής Ένωσης Επιχειρηματιών (ΕΕΝΕ) & Partner του FortuneGreece στο συνέδριο Fortune Greece CEO Initiative.
Έρευνα Kyndryl: Επιχειρήσεις και ανταπόκριση σε έκτακτες ανάγκες πληροφορικής
Αλλάζει ο τρόπος εργασίας
Ο κ.Σπανίδης επισήμανε ότι οι εξελίξεις στον τομέα του ψηφιακού μετασχηματισμού οδηγούν σε μετασχηματισμό του τρόπου ζωής και εργασίας που γνωρίζαμε μέχρι σήμερα, επηρεάζοντας τα πάντα. Επισήμανε ότι σε διεθνές επίπεδο η πιο ανταγωνιστική χώρα στο ψηφιακό τομέα είναι η Δανία, και ακολουθούν οι ΗΠΑ, γεγονός που δείχνει ότι και μικρότερες σε μέγεθος χώρες, όπως η Ελλάδα μπορούν να πρωταγωνιστήσουν στις εξελίξεις αυτές. Η χώρα μας υστερεί στον τομέα αυτό ανέφερε ο κ. Σπανίδης, επισημαίνοντας όμως ότι τα τελευταία 4 χρόνια έχει γίνει σημαντική και ουσιαστική πρόοδος.
Μιλώντας για τον ψηφιακό μετασχηματισμό ο κ. Σπανίδης επισήμανε ότι μεταξύ άλλων δίνει πρόσβαση στην ταχύτερη πληροφορία, στην ποιοτικότερη εξυπηρέτηση, καθώς και στην εξοικονόμηση χρήματος. Στον τομέα του επιχειρείν ο ψηφιακός μετασχηματισμός τροφοδοτεί τον σκοπό της κάθε επιχείρησης στον δρόμο προς την καινοτομία και την εξωστρέφεια που αποτελούν συστατικά επιτυχίας.
Η σύσταση του Ομίλου Επιχειρήσεων GPA, όπως επισημάνθηκε, αποτελεί απόρροια της 20ετούς και πλέον δραστηριότητας της Generation Y σε εγχώριο και διεθνές επίπεδο, κατέχοντας ηγετικό μερίδιο στον τομέα του ψηφιακού μετασχηματισμού. Όπως ανέφερε ο κ. Σπανίδης, η GPA αποτελεί σήμερα το πρώτο «one stop shop» υπηρεσιών στην Ευρώπη με στόχο της ανάπτυξη των επιχειρήσεων-πελατών της, προσφέροντας ένα εκτενές εύρος υπηρεσιών μετά από στρατηγικές συμμαχίες και εξαγορές. Ένα εύρος που περιλαμβάνει υπηρεσίες ψηφιακού μετασχηματισμού, διαφήμισης και Performance Marketing, ασφαλιστικές λύσεις, ανάπτυξη καινοτόμων λογισμικών, ευκαιρίες δικτύωσης, ανεύρεση επενδυτών και συμμετοχή σε Startups κ.α.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ